0Mi Bolsa (0)

Inicio

 

 

Penguin Books 0142001902

A NEW BRAND WORLD: 8 PRINCIPLES FOR ACHIEVING BRAND LEADERSHIP IN THE 21ST CENTURY

Autor: Bedbury, Scott

Editorial: Penguin Books

A New Brand World: 8 Principles for Achieving Brand Leadership in the 21st Century

Disponibilidad: En existencia

$ 295

Vista General Rápida

Now in paperback, this powerful and practical guide to brand building is offered by a man who helped propel Nike and Starbucks beyond mere sneakers and coffee.
Detalles
Now in paperback, this powerful and practical guide to brand building is offered by a man who helped propel Nike and Starbucks beyond mere sneakers and coffee.
Información Adicional
Nombre A NEW BRAND WORLD: 8 PRINCIPLES FOR ACHIEVING BRAND LEADERSHIP IN THE 21ST CENTURY
No. Ref. (SKU) 9780142001905
Editorial Penguin Books
Género N/A
Autor Bedbury, Scott
ISBN 0142001902
EAN 9780142001905
Idioma Inglés
Año 2003
Formatos Rústico
Número de páginas 220
Edición N/A
Novedad N/A

Opiniones y Calificaciones

Sé el primero en escribir un comentario

Solo usuarios registrados pueden escribir comentarios. Por favor, inicia sesión o regístrate.